Ønsker du å returnere en vare har du to muligheter, enten returnere den i butikken vår på Kleppestø senter eller via post.
Slik gjør du dersom du returnerer via post:
-Fyll ut angreskjema som ligger vedlagt.
-Pakk varen fint inn, du kan bruke samme embalasje som den kom i. Det skal være en ekstra ubrukt limstripe.
-Bestill frakt (du kan ikke bruke helt hjem). Vi anbefaler en fraktmetode med sporing
Adressen vår og telefonummer står på angrerettskjemaet. Du vil bli kreditert når vi har mottatt varen.
Dersom en vare ikke passer, returnerer du varen og legger inn en bestilling på riktig størrelse
Bestiller du mandag- fredag er leveringstid 1-5 dager. Vi sender alle pakkene våre med postnord og pakker ordre mellom 09:00-21:00 i hverdagene. Pakker bestilt før klokken 11:00 blir sendt samme dag.
Bestiller du klikk og hent er ordren stort sett klar til å hentes ila 30 min. Unntak kan forekommer på dager som Black Friday. Du skal også få en bekreftelse på mail når vi er ferdig å pakke bestillingen din.
Om du ikke henter bestillingen din senest 14 dager etter den er bestilt vil ordren bli kreditert og varene lagt ut igjen på nett og i butikk. Du kan avtale nytt hente tidspunkt med oss dersom 14 dager blir fort kort tid.
På grunn over forskjellige systemer i butikk og på nett kan du dessverre ikke bruke tilgodelappen i nettbutikk.
Vi har to forskjellige gavekort hos oss, ett som du kjøper i butikk og ett som du kan kjøpe på nett. Disse kan kun brukes der de er kjøpt. Det digitale gavekortet fungerer kun i nettbutikken og det fysiske gavekortet fungerer kun i vår butikk på kleppestø senter
Om din vare har en feil eller en skade, ta kontakt med oss via e-post ([email protected]). Skriv hva som er feilen, hvilken vare det gjelder, og ordrenummeret ditt.
Send også bilde av:
-skaden
-hele produktet
Vi videresender denne informasjonen til leverandøren og oppretter en sak. Du blir kontaktet av oss når vi har fått svar fra leverandøren.
No account yet?
Create an Account